Subject: [DKIM katki]ministeeriumi seadusakt, mille alusel tehakse peretoetuste ja vanemahüvitiste analüüsi
From: "Sotsiaalministeerium" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Mon, 26 May 2025 18:30:42 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

HOIATUS! See e-kiri võib olla liba-, õngitsus- või pahaloomuline, kuna on 
saadetud asutusest, kus meiliserver on vigaselt seadistatud.
Rohkem infot: KKK | teenusveeb <https://teenused.rit.ee/et/kkk>  -> E-post 
ja kalender.

Sisestuse kuupäev E, 26/05/2025 - 18:30

Sisestaja: vportal_rest

Sisestatud veebivormi info:

Esitaja nimi
Jaak Uibu

Esitaja e-post
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Pealkiri
ministeeriumi seadusakt, mille alusel tehakse peretoetuste ja 
vanemahüvitiste analüüsi

Küsimuse või ettepaneku sisu
Riigikogu Sotsiaalkomisjoni teatel on Sotsiaalministeeriumis valmimas 
peretoetuste ja vanemahüvitise tervikanalüüs. Palun mulle kättesaadavaks 
teha ministeeriumi seadusakt, mille järgi sellist vajalikku tervikanalüüsi 
läbi viiakse. Küllap seal ka nimetatud kompetentsed isikud, kellega tahan 
kontakti saada.